< Jan Böthern: "Sand im Getriebe" | Von Brettern und Köpfen >

08 Jan 2006 Tag, you're it

Ich hab mich lange um Tagging gedrückt. Es erschien mir kompliziert und nicht unbedingt nötig. Wieder so ein Fall, in dem man die Fähigkeit eines s9y-Plugins, Dinge erheblich zu vereinfachen, unterschätzt. In diesem Falle das freetag-Plugin.

Boah, ist das einfach.

Als von Geburt an faules Wesen habe ich aber nur die in diesem Jahr bereits verfassten Einträge nachträglich mit Tags versehen. Selbst das war allerdings schon eine wahre Freude.

0 Trackbacks

Trackback-URL

  1. No Trackbacks

0 Comments

RSS Feed (Comments) for this entry

  1. No comments

Add Comment

Please notice the comment directions.

Directions

Textile-formatting allowed
E-Mail addresses will not be displayed and will only be used for E-Mail notifications.
Gravatar, Twitter, Identica, Favatar author images supported.

Mandatory fields are marked with a *.

Comments including at least one link will be moderated. Comments including at least three links will be blocked. Sorry – spam protection.

Using noses in emoticons might lead to unexpected results in conjunction with Textile, especially in the middle of a sentence – please use :) or ;) etc. instead.